عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

روزت مبارک بهترین باباوبهترین همسرعزیزم

1394/2/12 22:49
نویسنده : مامان پریناز
457 بازدید
اشتراک گذاری

رای پدرم که اولین کلام ها را با او شروع کردم ساده ترین و دلنشین ترین کلام 

                         بابا

برای پدرم که اولین قدم هایم را روی پاهای مردانه ی او تاتی تاتی کردم

 

برای پدرم که در کودکی می پنداشتم بزرگترین و قوی ترین مرد دنیاست

 

برای پدرم که تنها نان نداد عشق داد

 

برای پدرم که ستبری شانه هایش,بزرگی قلبش,صلابت کلامش,مهربانی نگاهش و زیبایی

 

لبخندش را می ستایم

 

برای پدرم که حالا یقین دارم قوی ترین و برزگ ترین قهرمان زندگی من است

 

پدر مهربانم روزت مبارک

                                              

 

کسی را دارم که آنقدر برایم کسی هست که نگاهم دنبال کسی نیست و این را هزاران بار

 

فریاد میزنم که دیگر کسی به چشمانم نمی آید و هیچ نگاهی دلم را نمیلرزاند  تنها یک نفر

 

هست که در دلم جای گرفته ,انسان که سهل هست وجودش را به دنیا هم نمیدهم

 

 

همسر بی همتایم روزت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)