عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

عروسک مامان17ماهگیت مبارک

1394/2/12 23:44
نویسنده : مامان پریناز
423 بازدید
اشتراک گذاری

 زمان هایی هست که نمیخواهی عقربه های ساعت حرکت کنند

 

 

 نمیخواهی روزها به سرعت بگذرند

 

 

 و دلت میخواهدزمان در لحظه متوقف شود

 

 

این هست حال و روز این روزهای من . . .

 

 

 دخترم هر روز و هر لحظه با من هست 

 

 

 و این عطر وجودش هست که مرا لبریز میکند

 

 

 لبریز از عشق,لبریز از امید

 

 

 دخترم,عزیزترینم به خود میبالم که فرزندی چون تو دارم

 

 

 و از خدای خویش بیش ار پیش سپاسگزار وجود نازنینت هستم

 

 

                                            همیشه باش 

 

 

 

                                       همین قدر نزدیک

 

 

                                       همین طور مهربان

 

 

                                    همین اندازه ستودنی

 

 

                           بهانه ی زندگیم 17 ماهگیت مبارک

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان زهره
13 اردیبهشت 94 14:52
سلام مامان عسل جون. چه چشماش ناز شده ماشالله. ممنون که اومدی وبلاگ نازنین زهرا. منظورم از تبادل لینک اینه که من وبلاگ شما رو به لیست وبلاگ دوستان نازنین زهرا اضافه کنم و شما هم وبلاگ نازنین زهرا رو به لیست وبلاگ دوستهای عسل جون اضافه کنید. اگر دوست داشتید خبر بدید. من آپ کردم منتظرتونم.
زهره
13 اردیبهشت 94 15:46
من با افتخار لینکتون کردم و از آشنایی با شما خیلی خیلی خوشحالم. راستی من توی وبلاگم واسه سلامتی پدر همسرم دعا کردم و ازتون خواستم که آمین بگید اما شما نگفتید. دعای مادر ها گیراست و من میدونم که حتما شما پاک هستید . تورو خدا واسه سلامتیش دعا کنید.
صبا
15 اردیبهشت 94 2:01
سلام عزیز خاله ....هزار ماشالله عروسکی ... لاحول ولا قوه الا بالله انشاالله زیر سایه پدر و مادر و در پناه حق تمام مراحل زندگی رو با سلامتی و موفقیت پشت سر بزاری و عروس بشی خانوم کوچولو