عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

پرنسس 19ماهه ی من

1394/3/30 19:31
نویسنده : مامان پریناز
678 بازدید
اشتراک گذاری

                        گلبرگ لطیف من نازدانه ی 19ماهه ی من

 

 

شیرین زبانی های این روزهایت را چگونه بنویسم

 

که حق مطلب را ادا کند؟

 

باید بزرگ شوی,مادر شوی,خودت ببینی و بشنوی

 

حتم دارم روزی که این نوشته ها را میخوانی

 

 لبخند ملیحی بر لبانت نقش بسته . . .

 

لبخندی از سر شوق,از خاطرات خوش کودکی

 

لبخندی از اولین قدم هایت,از اولین روزهای جمله گفتنت . . .

 

که برایت باور نکردنیست این گونه بودنت را,

 

این گونه کوچک و تازه کار بودنت را

 

 

                                     عزیز بی همتای من

 

 فردا , تو میخوانی و تصور میکنی و لبخند میزنی

 

امروز , من مینویسم و تصور میکنم و لبخند میزنم

 

                                                دخترکم

 

من خدا را به بهترین نام هایش قسم دادم

 

                                        برای خوشبختی تو

 

                            همه ی وجود من 19 ماهگیت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)