عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

بدون عنوان

1392/2/9 1:08
نویسنده : مامان پریناز
487 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین میوه زندگی

 

 

 

باسلام به کوچلوی مامان وبابا

عزیزم امشب اومدم بهت بگم خدای مهربان تورابه ماهدیه دادوتوهم اون بال های قشنگتوگذاشتی زمینی باپااومدی به دل مامانی

خدایا هزارمرتبه شکرت

جیگرمامان مادیگه الان لحظه شماری میکنیم که بیای بیرون

فدات بشم دوستت دارم به قدریک دنیا

امروز اولین روزی بودکه فهمیدیم وجودنازنینت توزندگی منوبابایی هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرشيدا
9 اردیبهشت 92 1:20
به به مباركه خيلي خوشحال شدم
مامان بهداد
9 اردیبهشت 92 1:26
سلام خانومی. الهی!! به سلامتی مبارک باشه. خیلی مراقب خودتون باشید. به ما هم سر بزنید. فکر کنم من اولین دوست وبی هستم که به شما تبریک گفتم.
فرزانه مامی مرصاد
9 اردیبهشت 92 1:48
خداراشکر که داری نی نی دار میشی تو این لحظات قشنگت دعا کن همه خانومای بی فرزند رو
ماماطهورا
9 اردیبهشت 92 18:49
عزيزدلمممممممممممممممممممممم خيلي خوشحال شدم برات مباركههههههههههههههههههههه انشالله بارداري راحتي داشته باشي
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 12:06
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روززن به همه ي دوستهاي گلم مباركككككككككك
ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 13:23
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روز زن رو به همه ي دوستهاي عزيزم تبريك ميگم
شیرین
29 خرداد 92 20:42
تبریییییییییییییییییییییییییک
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 مهر 92 1:55
مبارکه مامان خیلی خوشحالم که حالا که بعد از مدتها اومدم خبر خوشی را تو وبلاگتون دیدم ارزو می کنم به سلامتی و شادی باشه عزیزم