عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

بدون عنوان

1391/5/23 0:43
نویسنده : مامان پریناز
127 بازدید
اشتراک گذاری

                                            انتظاروصبر

ای خدای من قسمت میدم به تمام هستی ات که اینبارامیدموناامیدنکن

خودت شاهدی که من چندساله دارم برای داشتن بچه زحمت میکشم چفدرصدات کردم اینبار

دیگه جوابموبده.قسمت میدم به عابروی فاطمه حاجتموبدی منم عابرودارم...........

    چندروزبودکه آمپول میزدم شنبه رفتم ارومیه خانوم دکترای یو ای یم کرد

ولی باتمام وجودسختی ها رابه تن میخرم تاتراداشته باشم

برای امدنت لحظه شماری میکنم

مامانی تراخداایندفعه دیگه محکم بچسب به دل مامانی باشه.....دلمونشکنیاااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدحسین
23 مرداد 91 0:48
ممنونم گلم انشالله دامن هممون سبزباشه
فاطمه
27 مرداد 91 16:09
عسل جون میدونم واقعا سخته انتظار.وقتی هر ماه تلاشتو میکنی و آخر ماه میخوره تو برجک آدم.ئلمون بدجوری میشکنه.از خدا گله میکنیم که آخه یه نگاهی هم به من بکن ولی باز هم هیچی ولی فقط اینو میخوام بهت بگم که هیچ چیزو به زور از خدا نخواه چون اون صلاح بنده هاشو خیلی خیلی خوب میدونه
مامان تنها
8 شهریور 91 19:38
عزیزززم ایشاالله هر وقت صلاح خودش یه نی نی ناز بهت هدیه بده همه ی کارای خدا حکمت داره التماس دعا