عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

باباجونم روزت مبارک

1393/2/24 19:13
نویسنده : مامان پریناز
151 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم روزت مبارک

 

                                                :پدر:

                یعنی قشنگترین کلمه دنیا که هیچ مترادفی برایش پیدانمیکنی.

                            روزپدربه همه پدرهای خوب دنیامبارک.

     

                                  دلم حضورمردانه میخواست،

                  مردی که حرفش،قولش،نگاهش،فکرش،قلبش........

       آنقدرمردانه باشدکه بتوان تابی نهایت دنیابه اواعتمادکرد،تکیه کرد.........

                                   مردزندگی من روزت مبارک.

        ل

                   تبریک به کسی که...................

      نمی دانم ازبزرگی اش بگویم یامردانگی،سخاوت،سکوت،مهربانی،وفاداری

                                رضای خوبم،اولین سال پدربودنت مبارک.

    بدون شک همونطورکه همسرفوق العاده ای برای من هستی،پدرنمونه ای هم برای دخترت

                                       هستی.

              شاهزاده تمام زندگی من عاشقانه دوستت دارم.....روزت مبارک.     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اعظم مامانه زهرا
31 اردیبهشت 93 23:45
ماشاالله