عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

دخترم 22ماهگیت مبارک

1394/6/24 18:02
نویسنده : مامان پریناز
743 بازدید
اشتراک گذاری

                           دخترم چشم های تو را که از نهایت زیبایی و

 

                               زندگی با من حرف میزنند را دوست دارم

 

                               نگاهت را که ساده و معصوم در جستجوی

 

                                    کشف این دنیاست را دوست دارم

 

دستان کوچکت که لمس نرم طراوت کودکیست را دوست دارم

 

رویاهایت را که همه ی زندگی در عظمت

 

  سادگیش خلاصه میشود را دوست دارم

 

قدم های تو را که چقدر راحت از

 

 لحظه ها عبور میکنند را دوست دارم

 

من تو را با تمام دلم از نهایت وجودم دوست دارم

 

تو را به خاطر حس زیبای مادر شدنم دوست دارم

 

تو را به خاطر تمام رویاهای داشتنت دوست دارم

 

ای تمام نفس های من دوستت دارم

 

نفسم 22 ماهگیت مبارک 

 

پسندها (1)

نظرات (0)