عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

برای دخملم عسلی

1394/6/24 23:39
نویسنده : مامان پریناز
552 بازدید
اشتراک گذاری

                                          من عشق را در دخترم

 

                                          و دخترم را در دل

 

                                   دل را در موقع تپیدن

 

 

و تپیدن را به خاطر دخترم دوست دارم

 

 من بهار را به خاطر شکوفه هایش 

 

 

زندگی را به خاطر زیبایی هایش

 

و زیبایی را به خاطردخترم دوست دارم

 

 

من دنیا را به خاطر خدایش 

 

 

 

خدایی که دخترم را خلق کرده دوست دارم

 

 

میشــــه اسـم پاکتو / رو دل خـــــدا نوشت

 

 

میشه با تو پر کشید / تــــوی راه سرنوشت

 

 

میشـــه با عطـر تنت / تا خــــود خـدا رسید

 

 

میشــه چشــم نازتو / رو تن گلهــــا کـشید

 

 

 پرنسس من22 مبارک عزیزم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)