عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

بدون عنوان

1392/4/28 20:32
نویسنده : مامان پریناز
171 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام دخترکوچلوی من

 

امروزدلم می خوادباهات حرف بزنم باتویی که دیگه کم کم نزدیک میشی یک فرشته زمینی بشی گلم

امابااومدنت من وآسمونی میکنی کره خاکی دیگه جای من نیست خونمون بهشت میشه باقدمهات نازنینم

ولی دلم می خواد خیلی چیزا روازیادنبری میخوام که همیشه یادت باشه وجودقشنگت معجزه خدابوده

می خوام که برای همیشه یادت باشه چه روزهای سختی وبی توگذروندم وهرلحضه آرزوی داشتنت وکردم

چه شبهایی که تاصبح به یاد دستای کوچولوت که میتونست مرحم زخم دلم بشه صبح کردم وبازم درانتظارت نشستم

میخوام فراموش نکنی روزی وکه توسرزمین دلم قدم گذاشتی به انتظارمن رنگ تازه بخشیدی

وتاالان که ٤ماه تو وجودم زندگی کردی وتاالان من بودموتو وخدا

ولی یادت نره قشنگم پابه این دنیاهم بزاری تو یه فرشته ای ازطرف خدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sogand
7 مرداد 92 19:04
امیدوارم فرشته قشنگت زود زود بیاد تو بغلت عزیزم سالم بیام عکس قشنگشو ببینم
شیرین
9 مرداد 92 16:37
عسل جون انشا الله به زودی صحیح و سالم تو اغوشت میگیریش اونوقت که ماهارو یادت میره و دیگه وقت نمیکنی بیایی بنویسی ....ولی یادت نره دعامون کنی
ماما طهورا
21 مرداد 92 12:32
عزيزم خيلي خوشحالم كه حال ني ني وخودت خوبه خدارو100000000000 شكر كه انتظارت تموم شده و ني ني زودي مياد بغلت برامنم دعاكن تا انتظارمنم تموم بشه
مامان خانومی
28 مرداد 92 12:16
سلام عزیزم خوبی؟ توی دستام یه فانوسه یه کاسه اومدم تا بیای برای اجابت شدن دعام دعاهاتو بندازی درون کاسه و با دعای خیرت راهیم کنی دوست داشتی بیا وبم چون من ادرس دوباره ندارم.دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم تا برای هم چاره گشایی کنیم تو روزای سختی