عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

بدون عنوان

1392/5/31 16:34
نویسنده : مامان پریناز
141 بازدید
اشتراک گذاری

بیستویکمین هفته

 

 

باسلام به عسل خانوم مامانی

خدایابه همین زودی نیمی ازراه رابالطف توطی کردم.به چشم برهم زدنی بیست ویک هفته اززمانی که یک فرشته آسمانی مهمان دلم شده میگذرد.......

تااینجاکه خیلی هوایم راداشته ای. ازاین پس بیشترمحتاج لطف کرمت هستم.

ای یگانه خالق من ودردانه ام!نوزده هفته یاشایدکمی کمتر به پایان راه نمانده.روزهایی که مطمئنابدنم خسته تروسنگین ترازاکنون است,بیش ازپیش محتاج حمایت ولطفت هستم.

به قلبم آرامش بده وبه تنم توان.

می خواهم مادری محکم وشاد باشم.نه زنی پریشان وخسته باکوهی ازمسئولیتهاوکارهای به تعویق افتاده.

دلبندم!رویای شیرین حضورتودروجودمن,مراغرق درلذتی وصف ناشدنی میکند.

همراه زندگیم این روزها احساسات مادرانه ام رابالبخندی پاسخ میدهد. اوهم دارد خودش رابرای "پدر"بودن آماده میکند.میدانم که اوهم برای بودن درکنارتولحظه شماری میکند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الینا
31 مرداد 92 16:51
عزیزم داری دوران خوبی رو سپری می کنی از زندگی لذت ببر که نی نی که بیاد wowیه تحول عجیبی تو زندگی ایجاد میشه انشاالله به سلامتی فارق بشی
ماماطهورا
21 شهریور 92 12:49
عزيزم انشالله كه بقيه راه رو هم در پناه خدا به خوبي سپري ميكني
ماماطهورا
21 شهریور 92 12:51
راستي يادم رفت بگم تو پست قبليت يه كامنت گذاشته بودم كه برا منم دعا كن تا انتظار منم تموم بشه الان ميخوام بگم كه ممنون كه دعا كردي انتظارم تموم شدو منم دارم مادر ميشم
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 مهر 92 2:00
ایشالاه به سلامتی مامان لینگتون کردم با اجازه