عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

تااخرین لحظه عمرم عاشقتم

1393/1/20 18:14
نویسنده : مامان پریناز
164 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ! تو نهال کوچکی هستی که در باغچه زندگیم رشد می کنی . همچو باغبانی به پایت

 شیره جانم را می ریزم و در انتظار شکوفه دادنت بی قرارم.

 

 

تو قد می کشی و بزرگ می شوی و هر روز مستقل تر!  اما من شکسته تر و به تو محتاج تر.
امروز تو در آغوش من جای می گیری و دور نیست فردایی که  دستان نیازمند من در

 دستان تو جای گیرد

.
امروز تو برای  بلند شدن و ایستادن نیاز به دستان من داری و فرداها من برای استوا

ر ماندن به بازوی تو نیاز خواهم داشت.

 

 

امروز با هر خنده تو روح زندگی در کالبدم دمیده می شود ولی آیا فردا اشک من دل جوان

 تو را کمی نرم خواهد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)