عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

احساسات

1393/1/20 17:19
نویسنده : مامان پریناز
154 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم وهزاران بار خدای مهربان را شاکرم که تورا به من هدیه داد

خوشحالم وبه خودم میبالم که همیشه تورا در کنارم دارم

وچه لذت بخش است دوش به دوش تو قدم زدن

وازآن شیرین تر با تو هم کلام شدن !

عشق قلب کوچکم را از خود بیخود کرده

چرا که تنها تورا در میان دیگران باور کرده است

کاش زودتر از اینها تورا یافته بودم گل من ...

زیرا احساس میکنم که با عشق تازه متولد شده ام !

حال ...تو مرا لیلای خویش میپنداری

ومن تو را مجنون عشق می نامم!

تو مرا برای خود میدانی ومن نیز تو را از برای قلب خود میدانم

وچه زیباست لحظه رسیدن به اوج خوشبختی ..........

زمانی که هردو همدیگر را برای هم میخواهیم .

خالصانه واز ته قلبم میگویم که برای من معنای واقعی عشق تویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)