عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

برایت ارزو میکنم.....

1393/3/11 20:07
نویسنده : مامان پریناز
212 بازدید
اشتراک گذاری

"برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی
و آرزوهایی پرشور
که از میانشان چندتایی برآورده شود.

برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی
آنچه را که باید دوست بداری
و فراموش کنی
آنچه را که باید فراموش کنی.

 

برایت شوق آرزو میکنم. آرامش آرزو میکنم.
برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی
و با خنده ی کودکان.
برایت آرزو میکنم دوام بیاوری
در رکود، بی تفاوتی و ناپاکی روزگار.
بخصوص برایت آرزو میکنم که خودت باشی...!"

 

پسندها (3)

نظرات (3)

سحرمامی آرتین
16 خرداد 93 13:19
عسل خانوم نازنین ماهم شماروباافتخارلینک کردیم.
سحرمامی آرتین
21 خرداد 93 8:35
سلام عزیزم خوبی؟دخمل مخملت چیکارمیکنه؟ماهم توکمربندی میشینیم.ببوس عسل خانوم نازنین رو...
خاله اشرف
31 خرداد 93 23:31
الهی قربونت برم خاله جون چقدر بزرگ شدی .چقدر ماه شدی.صورت ماهتو هزار تا میبوسم