عسل نفس منو باباییعسل نفس منو بابایی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

ثمره زندگیمون عسلی

دخترم عاشقتم

1393/1/20 17:03
نویسنده : مامان پریناز
274 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بی نظیرم

هر روز عاشقترت میشوم

وهر روز فکر میکنم امروز نهایت عشق است اما....

فردا می اید و من....خدا را سپاس میگویم از این نعمت عظیم...

مادر بودنم!!!

شیرخواره من...شیره جانم هزاران بار بکامت باد.

لحظه ایست ان لحظه!!! ان لحظه ای که مرا با تمام وجود نازنینت طلبمیکنی...

کاش زمان متوقف شود.

خلوتی دونفره؛من و چشمان ناز تو, من و دستان کوچکت,عشق من و ارامشتو..مادرانه هایم ارزانی ات

مگر نمیدانند ارزوی من داشتن تو بود؟!!



مگر نمیدانند من در تو خلاصه شده ام...مرا همین حس لحظات ناب بس است...!

بی نظیرم؛برای من با تو بودن ودر کنار بابای مهربان ناب ترین لحظه زندگیم است.

تمام تلاشم را برای خوب بودنت ....احساس خوب داشتنت...لذت کودکی اتمیکنم

خوب من!!

و تو را هیچ توقعی نیست...

اینها همه برای تو احساس پاک مادرانه است و بس..!

خنده صبحگاهی تو...شنیدن اوازی از کلمات شیرین...حس ماما گفتنت..لبخند مهربانت...هر روز بالیدنت...هم بازی شدن باتو...

اینها برای من ان تکرار نشدنی هاست

خدایم؛

بچشان به انهایی که ارزویش را دارند.

نگهبانش باش مهربانم ... آمین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)